انجام رساله دکتری

در خصوص انجام پایان نامه و انجام رساله دوره دکتری نیز قابل ذکر است که در دوره دکترای تخصصی  دانشجویان موظف هستند دو دوره آموزشی و پژوهشی را سپری کنند. واحد پژوهشی یا همان انجام رساله و تز دکتری معمولا بین 18 تا 21 واحد را شامل می شود.

جهت شروع انجام پایان نامه در قدم اول دانشجویان باید برای خود استاد راهنما انتخاب کنند و از یکی از اساتید دانشگاه درخواست کنند تا راهنمایی دانشجو را طی انتخاب موضوع و انجام تحقیق بر عهده بگیرند. برای استارت کار لازم است دانشجو ایده و موضوعی جدید در اختیار داشته باشد که این امر می تواند با پیشنهاد و راهنمایی استاد راهنما محقق شود.

جهت ادامه انجام پایان نامه پس از انتخاب موضوع و پس از تایید نهایی استاد راهنما و تصویب شورای دانشگاه دانشجو باید موضوع مورد نظر خود را در سامانه پژوهشی ایرانداک به ثبت برساند و از پیشینه موضوع مطلع گردد.

پروپوزال نویسی در انجام پایان نامه

برای شروع انجام پایان نامه لازم است دانشجویان ابتدا یک طرح کلی و اولیه از پروژه تحقیقی که پیش رو دارند تهیه و تنظیم نمایند. این طرح کلی و اولیه، پروپزال نام دارد و شامل مواردی همچون طرح و بیان مسئله، فرضیات و اهداف تحقیق، روش کار و جامعه آماری ، سوابق و پیبشینه تحقیق و همچنین جنبه نوآوری کار و پیشنهادات و… می باشد. دانشجویان این اطلاعات را باید از منابع موجود همچون سایت ها، مقالات، کتاب ها و پایان نامه ها جمع آوری و تهیه کنند و منابع مورد استفاده را در انتهای پروپوزال به صورت لیست ذکر نمایند.

آسان مقاله بزرگترین سامانه اکسپت مقاله در ایران

ایزی تز بزرگترین مرکز مشاوره انجام رساله دکتری در ایران

پایان نامه من بزرگترین سامانه تخصصی مشاوره پایان نامه

تلفن مشاوره پایان نامه : 09199631325

تلفن مشاوره مقاله : 09353132500

 

 

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.