انجام مقاله و اکسپت مقاله علمی پژوهشی در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه

مارس 31, 2021 (0) نظر , , , , , , , , , , ,

انجام مقاله و اکسپت مقاله علمی پژوهشی در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه

انجام مقاله و اکسپت مقاله علمی پژوهشی در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه

انجام مقاله و اکسپت مقاله علمی پژوهشی در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه :

راهنمایی انجام مقاله و اکسپت مقاله علمی پژوهشی

نوشتن یک مقاله مروری فرصتی عالی برای شماست تا مجموعه مهارت های خود را توسعه داده و بهبود ببخشید. اگر هنگام نوشتن یک مقاله برای مرور مقاله در مطالعات، شما به شدت ترسیده اید زیرا دانش شما ضعیف است و نوشتن شما حتی بدتر است، این راهنما به شما کمک می کند تا از نقطه بن بست حرکت کنید. از این نوع نوشتن ترس نداشته باشید! در عوض، این را فرصتی برای بهبود مهارت خواندن، ارزیابی، تجزیه و تحلیل و جمع بندی خود بدانید.

دانشجویان برای سفارش انجام مقاله در ژورنال های مختلف می توانید

با موسسه در ارتباط باشید و از تخفیفات موسسه در زمینه نوشتن مقاله بهره مند شوید

سفارش مقاله

انجام مقاله  isi

در موسسه آسان مقاله انجام مقاله isi  در کوتاهترین زمان و با حداقل سود موسسه انجام می شود. این موسسه با توجه به لینکهایی که با ادیتورهای مجلات خارجی دارد فرایند داوری و پروسه پذیرش مقالات زودتر از روال عادی انجام خواهد داد  و همچنین با توجه به تعداد بالای مقالات که از طرف موسسه برای این مجلات ارسال می شود هزینه  چاپ نیز به حداقل میزان پرداخت خواهد شد. شما فقط کافی است یک مقاله با کیفیت که تمام استانداردهای نگارش مقاله را رعایت کرده باشد آماده کنید یا اینکه می توانید از مشاورین موسسه در زمینه نگارش مقاله در تمامی رشته ها نیز استفاده نمایید و مقاله نگارش شده و ترجمه شده پس از اضافه کردن اسامی نویسندگان و افیلیشن آنها به لاتین برای مجله انتخابی شما ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است هزینه چاپ مجلات ای اس ای متفاوت است و بستگی به مجلات دارد و معمولا رنج قیمتی بین 150 دلار تا 300 دلار دارند.

چاپ مقاله علمی پژوهشی

چاپ مقاله علمی پژوهشی پروسه ای طولانی و زمان بر می باشد و حداقل شش ماه تا یکسال زمان داوری آن طول خواهد کشید. بنابراین شما برای شروع ارسال مقاله برای مجلات داخلی علمی پژوهشی حتما باید به حداکثر زمان خود توجه داشته باشید و بعد اقدام نمایید. البته در موسسه آسان مقاله ما می توانیم در بعضی از این مجلات فرایند داوری و پروسه پذیرش مقالات را زودتر برای شما انجام دهیم. در واقع ما از مجلات تقاضا می کنیم که مقالات ارسالی ما را زودتر بررسی و داوری کنند تا شما هم بتوانید زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید.

مقاله نگارش شده ابتدا می بایست به فرمت مجله مورد نظر و طبق ایین نامه نویسندگان داخل سایت مجله فرمت بندی گردد و بعد اضافه کردن اسامی و افیلیشن نویسندگان بالای مقاله برای مجله سابمیت خواهد شد. همانطور که شما عزیزان می دانید پذیرش و نامه اکسپت در مجلات علمی پژوهشی اهمیت دارد. در واقع این نامه پذیرش حکم چاپ مقاله شما دارد و خود بخود در شماره های اتی مجله مقاله شما چاپ خواهد شد

دانشجویان برای سفارش انجام مقاله در ژورنال های مختلف می توانید

با موسسه در ارتباط باشید و از تخفیفات موسسه در زمینه نوشتن مقاله بهره مند شوید

سفارش مقاله

انجام مقاله دانشجویی

چند نکته مهم در تسریع پذیرش مقالات و نوشتن مقاله

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
انتخاب موضوع رساله دکتری نکات کاربردی در انتخاب موضوع

بعضی از ژورنالها از شما می خواهند (البته بطور Optionalو نه اجباری) که بعد از Submit کردن مقاله، چند داور (reviewer) برای مقاله معرفی کنید که مقاله شما را برای داوری برای آنها بفرستند. حتما این کار را انجام دهید چون باعث می شود که Editor ژورنال، در به در دنبال داور برای مقاله شما نگردد و در نتیجه جواب مقاله شما زودتر بیاید. این کار را حتی برای ژورنالهایی که چنین چیزی را از شما نمی خواهند هم انجام دهید. یعنی افراد مورد نظر خود را با زدن یک Email به editor معرفی کنید. اما نکته مهم آنست که افرادی را که معرفی می کنید باید حتما از جاهای درست و حسابی (مثل کانادا، آمریکا و استرالیا و …) باشند و مهمتر از آن حتما آدمهای شناخته شده ای (حداقل برای ژورنال) باشند. یه وقت استادان دانشکده خودتان و کلا استادان کشورمان یا کشورهای درجه سوم را پیشنهاد نکنید!!!! در ضمن اگر داوری به editor معرفی نکنید، ممکن است مقاله شما را به کسانی بدهد که اصلا سررشته ای در زمینه شما ندارند و تجربه نشان می دهد که این افراد هم معمولا با کوچکترین بهانه ای مثل ساختار بد مقاله، انگلیسی ضعیف و غیره مقاله شما را رد می کنند چون دنبال دردسر برای خودشان نیستند نمی خواهند اعتبار خودشان را با قبول کردن یک مقاله مشکوک (از دید آنها) خدشه دار کنند.

سفارش مقاله دانشجویی

شما عزیزان می توانید این کد را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و به راحتی بدون نیاز به اینترنت و وسیله های ارتباطی تنها با شماره گیری رایگان این کد که از طریق یک موبایل معمولی هم قابل انجام است ثبت سفارش پایان نامه ، مقاله ، کتاب، ترجمه و مهاجرت به خارج کشور و همچنین برگزاری دوره های آموزشی موردنظر خود را به راحتی انتخاب نمایید و موسسه آسان مقاله در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهد بود و در اولین فرصت با شما تماس خواهد گرفت. مشاورین موسسه آسان مقاله در تمامی رشته ها آماده پاسخگویی و مشاوره حرفه ای در زمینه انجام مقاله دانشجویی و همچنین واحد مقاله آسان مقاله در زمینه نگارش مقاله و پذیرش و چاپ مقاله در تمامی مجلات خارجی و داخلی معتبر ( اسکوپوس و پابمد و ای اس ای و مجلات علمی پژوهشی وزارتی و دانشگاه های ازاد) شما را راهنمایی و مشاوره می نماید و همچنین واحد کتاب موسسه آسان مقاله در زمینه تبدیل پایان نامه شما به کتاب، مجوز کتاب ، صفحه آرایی و طراحی جلد و چاپ و صحافی کتاب شما به تیراژ دلخواه و با بهترین کیفیت یاری رسان شما می باشد. و در بخش آموزش معلمان و اساتید موسسه آسان مقاله در تمامی رشته های فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه و هنر برگزار کننده تمامی دوره های موردنیاز شما در زمینه نحوه انجام مقاله و نگارش مقاله به صورتی که تمامی بخش های مقاله پوشش دهد و شما خود نیز در نهایت یک نویسنده مقاله بشوید و همچنین دوره های پذیرش و چاپ مقالات که تمامی مراحل چگونگی  سابمیت مقاله اکسپت مقاله و چاپ مقاله را به شما عزیزان آموزش خواهند داد می باشد و تمامی نرم افزارهای تخصصی به صورت حرفه ای و در فضای کاملا آموزشی موسسه برگزار می شود. لازم به ذکر است موسسه آسان مقاله در زمینه برگزاری دوره های زبان انگلیسی در تمامی سطوح سابقه درخشانی دارد. بهترین و سریعترین پاسخگویی همراه با تعهد و صداقت کاری را از موسسه آسان مقاله بخواهید.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
نوشتن رساله‌ یا‌ تز تاثیرگذار

دانشجویان برای سفارش انجام مقاله در ژورنال های مختلف می توانید

با موسسه در ارتباط باشید و از تخفیفات موسسه در زمینه نوشتن مقاله بهره مند شوید

سفارش مقاله

انجام مقاله نویسی

حتی اگر تمام فرایند تحقیقاتی و مطالعاتی‌تان به پایان نرسیده است، باز هم شروع به نوشتن کنید و تعلل نداشته باشید. مثلا از نوشتن بخش‌هایی مانند مقدمه، پیشینه تحقیق و مرور مطالعات قبلی شروع کنید. بخش مواد و روش‌ها هم می‌تواند شروع مناسبی برای نگارش مقاله باشد. نوشتن این بخش‌ها قبل از نگارش نهایی به شما کمک می‌کند تا سرعت بیشتری پیدا کنید و تا هنوز ذهن‌تان آماده‌تر است و تحقیق و مطالعه درباره بخش‌های مختلف را کاملا در ذهن دارید به نگارش بخش‌های مهم مذکور بپردازید.اگر مقاله‌ای با طراحی درستی نگارش کنید که در بخش محتوا، لبریز از اشارات ضمنی و نامشخص است و در آن محتوا به صورت شفاف شرح داده نشده، احتمال اینکه از سوی نشریات علمی کنار گذاشته شود بسیار زیاد خواهد بود. در این صورت، ویراستاران و تیم پذیرش مقاله دچار سردرگمی می‌شوند و نداشتن درک درست از محتوای نگارش‌شده یکی از دلایل رد شدن مقاله است.

قیمت مقاله پژوهشی

در موسسه آسان مقاله انجام مقاله پژوهشی  در کوتاهترین زمان و با حداقل قیمت انجام می شود. این موسسه با توجه به لینکهایی که با ادیتورهای مجلات خارجی  و داخلی دارد فرایند داوری و پروسه پذیرش مقالات زودتر از روال عادی انجام خواهد داد و همچنین با توجه به تعداد بالای مقالات که از طرف موسسه برای این مجلات ارسال می شود هزینه  چاپ نیز به حداقل میزان پرداخت خواهد شد. شما فقط کافی است یک مقاله با کیفیت که تمام استانداردهای نگارش مقاله را رعایت کرده باشد آماده کنید یا اینکه می توانید از مشاورین موسسه در زمینه نگارش مقاله در تمامی رشته ها نیز استفاده نمایید و مقاله نگارش شده و ترجمه شده پس از اضافه کردن اسامی نویسندگان و افیلیشن آنها برای مجله انتخابی شما ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است هزینه چاپ مجلات ای اس ای متفاوت است و بستگی به مجلات دارد و معمولا رنج قیمتی بین 150 دلار تا 300 دلار دارند. مجلات داخلی نیز هزینه های متفاوتی دارند که رنج قیمتی بین 500 هزار تومان به بالا شامل می شود که این هزینه مربوط به داوری و چاپ مقاله می باشد و بعضی از این مجلات نیز چاپ مقاله شما را به صورت کتاب نیز علاوه بر آنلاین شدن مقاله انجام خواهند داد و این کتاب برای شما پست خواهد شد. جهت مشاوره انتخاب مجله متناسب با سطح مقاله شما تماس بگیرین!!

انجام مقالات پزشکی

موسسه علمی و پژوهشی آسان مقاله با 10سال سابقه ی موفق به همت تیمی از نخبگان دانشگاه تهران، شریف و امیرکبیر و علم و صنعت ایران در راستای ارائه ی خدمات آموزشی، پژوهشی، مشاوره ای و مهاجرتی تاسیس گردید.

پاره ای از خدمات ما

مشاوره انجام و پذیرش مقالات پزشکی در لیست سفید وزارت علوم و مجلات مورد تائید دانشگاه آزاد اسلامی

پیشنهاد ژورنال متناسب با سطح مقاله شما

سابمیت آنلاین مقالات پزشکی در مجلات jcr با احتمال پذیرش بالای ۷۰ درصد

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
فرآیند چاپ مقاله ISI

انجام مقاله پرشکی و پذیرش و چاپ مقالات پزشکی در مجلات معتبر ای اس ای اسکوپوس پابمد.

دانشجویان برای سفارش انجام مقاله در ژورنال های مختلف می توانید

با موسسه در ارتباط باشید و از تخفیفات موسسه در زمینه نوشتن مقاله بهره مند شوید

سفارش مقاله

تعرفه قیمت مقاله نویسی

بر خلاف سایر موسسات مشاوره مقاله ، که تمایل دارند در یکی از جنبه های رشته های دانشگاهی یا مشاوره مقاله به موضوعات هدفمند متمرکز شوند – خواه آن تجزیه و تحلیل آماری یا ویرایش مقاله باشد – در آسان مقاله ، ما می توانیم به شما در اولین مراحل شناسایی و توسعه موضوع مقاله خود در تمامی رشته ها و حوزه ها کمک کنیم ، و همچنان که خود می توانید مطالعه کامل خود را انجام دهید ، در انجام مقاله به شما کمک می کند. بر خلاف مشاورین مستقل مقاله یا خدمات ویرایش مقاله ، ما می توانیم به شما کمک کنیم مطالعات اخیر را برای پشتیبانی از شکاف تحقیق خود برای بررسی موضوع مقاله خود مشخص کنید ، یک طرح تحقیق قانع کننده را نهایی کنید. پس از پایان نگارش مقاله، ما در کنار شما هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که کار شما روشن ، مختصر و کلیه دستورالعمل های فرمت و قالب بندی مقاله انجام شده ، قبل از کمک به شما در آماده سازی برای چاپ مقاله.

مشاوره آکادمیک ما واقعاً متمرکز بر دانشجو است و براساس اهداف هر دانشجو برای مطالعه خود است. این رویکرد شخصی برای کمک به انجام مقاله تضمین می کند که یک فرد در طول فرآیند با شما همکاری کند ، بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که کمک های ما در هر مرحله متناسب با نیازها و ترجیحات خاص شما خواهد بود و تعرفه ای که بابت این خدمات و مقاله نویسی پرداخت می شود کاملا متناسب با سطح کاری که برای شما انجام خواهد شد می باشد با حداقل هزینه و به صورت تقسیطی و مشاوره موضوع نیز رایگان می باشد. نگران هزینه مربوطه نباشید که مشاورین تخصصی در تمامی رشته ها در  موسسه آسان مقاله با رنج قیمتهای متفاوت وجود دارند برای انواع سطح درخواستها و سطح مالی شما عزیزان.

 

دانشجویان برای سفارش انجام مقاله در ژورنال های مختلف می توانید

با موسسه در ارتباط باشید و از تخفیفات موسسه در زمینه نوشتن مقاله بهره مند شوید

سفارش مقاله

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه پایان نامه و مشاوره پایان نامه دکتری و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

مشاوره پایان نامه : 09199631325

مشاوره مقاله : 09353132500

نظر (0)

پیام بگذارید

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.