انجام مقاله ISC مدیریت ساخت | انجام نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISC رشته مدیریت ساخت

ژانویه 07, 2024 (0) نظر , , ,

انجام مقاله ISC مدیریت ساخت | انجام نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISC رشته مدیریت ساخت | تلفن های مشاوره و تماس : 09199631325 می باشد.

انجام مقاله ISC مدیریت ساخت | انجام نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISC رشته مدیریت ساخت

انجام مقاله ISC مدیریت ساخت | انجام نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISC رشته مدیریت ساخت

مهندسی مدیریت اجرایی با هدف بسط و توسعه دانش دانشجویان در زمینه مهندسی به واسطه ارائه دوره‌های آموزشی مرتبط با اصول مختلف مهندسی مکانیک، صنایع، برق، کامپیوتر و عمران طراحی شده است. دانشجویان در مقطع کارشناسی این رشته، آموزش‌های مرتبط با پایه‌های مهندسی و موضوعات پیشرفته آن در تخصص‌های مختلف را فرا می‌گیرند. مهندسی مدیریت اجرایی شامل رشته‌های مهندسی مکانیک، صنایع، برق، عمران و کامپیوتر است. این رشته نزدیکی بسیاری به رشته مهندسی صنایع دارد و با توجه به توانایی‌های گسترده‌ای که فارغ التحصیلان این رشته دارند؛  بازار کار گسترده‌ای پیش روی ایشان است. آنچه که آینده این رشته را بسیار روشن کرده است؛ استفاده از مهندسان مدیریت اجرایی در راستای تعدیل نیرو و کاهش هزینه‌های اضافی است. مثلا سازمانی را در نظر بگیرید که برای مدیریت و برنامه‌ریزی سامانه‌های کامپیوتری، به یک مهندس کامپیوتر نیاز دارد در این حال همین سازمان برای کنترل کیفیت و بهره‌وری خود به یک مهندس صنایع نیز نیاز مند است. این سازمان می‌تواند به جای این دو مهندس یک مهندس اجرایی را استخدام کند و با این کار نیروی کمتری را به استخدام کرده و در نتیجه هزینه کمتری را متحمل می‌شود.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
انجام مقاله ISC مکاترونیک | انجام نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISC رشته مکاترونیک

در سال ۱۳۸۶ دانشگاه پیام نور در اقدامی جسورانه برای اولین بار این رشته را در مراکز خود در مقطع کارشناسی قرار داد و در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ دانشجو در این رشته مشغول تحصیل هستند. این رشته ی یکی از نیازهای جوامع پیشرفته امروزی است  فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند در اغلب رشته‌های مهندسی و به‌ویژه رشته‌ای که پودمان آن را به عنوان اختیاری انتخاب کرده‌اند، به راحتی ادامه تحصیل دهند. آن‌ها توانایی ادامه تحصیل در گرایش‌های رشته‌های مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک و مهندسی عمران را دارند.

پاسخ به یک پرسش!

برای بسیاری از دانشجویان این رشته همواره این سئوال مطرح است که آیا رشته آنان همان (MBA(Master of Business Administration است که در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می‌شود؟ جواب سئوال منفی است؛ زیرا MBA یک رشته مدیریتی است و در هیچ یک از رشته‌های مدیریتی است رشته‌هایی مانند مهندسی مکانیک، صنایع و دروسی مانند استاتیک و برنامه‌نویسی و مخابراترا تدریس نمی‌کنند! درست است که Administration یعنی اجرا کردن، اما هیچ دلیل نمی‌شود که MBA همان مهندسی مدیریت اجرایی است. فراموش نکنید MBA درسی در مقطع کارشناسی ارشد است. پس  دانشجویان این رشته بهتر است بگویند که مهندسی اجرایی می‌خوانند  تا این رشته نیز در ایران  آشنا شود.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
نوشتن مقاله کنفرانسی صنعت غذایی + نوشتن مقاله علمی و پژوهشی صنعت غذایی

توانایی‌های فارغ‌التحصیلان

با توجه به مهارت‌های آموزشی ارائه شده به کارشناسان این رشته، فارغ‌التحصیلان می‌توانند در ۴ یا ۵ رشته مهندسی فعالیت کنند و به جای پرداختن به مبانی عمیق علمی و بدنه دانش هر یک از این رشته‌ها در زمینه‌های کاربردی مشارکت داشته باشند. لذا این کارشناسان می‌توانند در واحدهای صنعتی کوچک و متوسط شهرستان‌ها و مناطق بومی فعال شوند. جذب این کارشناسان در واحدهای خدماتی و اداری به واسطه توانایی‌شان در تخصص‌های کامپیوتر، برق و صنایع نیز امکان‌پذیر است. راه‌اندازی شبکه‌های کوچک رایانه‌ای و مهندسی رایانه‌های شخصی در ادارات، سازمان‌ها و واحدهای صنعتی، کنترل کیفیت و بهره‌وری و کنترل ساخت در شرکت‌ها و واحدهای صنعتی، متره و برآورد در ساخت‌های عمرانی، طراحی و تولید به کمک کامپیوتر در واحدهای تولیدی و صنعتی و تعمیرات ونگهداری تاسیسات در ادارات و واحدهای صنعتی از جمله توانمندی‌های کارشناسان مهندسی مدیریت اجرایی است. همچنین کارشناسان این رشته با توجه به پودمان انتخاب شده برای گذراندن دروس اختیاری، می‌توانند توانمندی‌ها و مهارت‌های  خود را در زمینه تخصصی مورد علاقه توسعه دهند.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
هزینه مقاله isi عمران | هزینه و قیمت اکسپت چاپ نوشتن مقاله isi در رشته عمران

انجام مقاله ISC مدیریت ساخت | انجام نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISC رشته مدیریت ساخت

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه پایان نامه و مشاوره پایان نامه دکتری و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

تلفن های مشاوره و تماس : 09199631325 و 09353132500 می باشد.

نظر (0)

پیام بگذارید

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.