نوشتن اولین مقاله

سپتامبر 09, 2019 (0) نظر , , , , ,

نوشتن اولین مقاله | استخراج مقاله از پایان نامه | استخراج مقاله از پایان نامه ارشد | استخراج مقاله از پایان نامه دکتری

نوشتن اولین مقاله

نوشتن اولین مقاله

مقاله خوب میتواند موجب این شود که در نشریات یک امتیاز محسوب شود و یا حتی مبتواند برای اخذ پذیرش یک دانشجو در دانشگاه های خوب تاثیر گذار باشد یا حتی میتواند در موفقیت تحصیلی یک دانشجو تاثیر گذار باشد پس اهمیت مقاله بسیار بسیار زیاد است از همین میتوان نوشتن اولین مقاله را چالشی بزرگ در نظر گرفت که میتواند زندگی آدم ها را خراب یا به چالش بکشد . همراه ما باشید تا در این مقاله و مطلب بگوییم که اولین مقاله خود را چگونه بنویسید .

مقاله بخوانید

مقاله های مرتبط با رشته خود را بخوانید و سعی کنید مقاله های زیادی را بررسی آنالیز و تجزیه وتحلیل کنید . یک مقاله نویس مقاله های زیادی را خوانده است که توانسته برای سبک نگارش یک مقاله ایده هایی از مقاله های دیگر بگیرد . پس سعی کنید قبل از این که مقاله خود را بنویسید اول مقاله های مربوطه را بخوانید و آن ها را تجزیه و تحلیل کنید تا خود را به چالش بکشید .

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
انتخاب مجله متناسب با مقاله

نگارش مقاله

دست به قلم شدن بعد از این که مقاله های زیادی را خواندید میتواند در نگارش مقاله به شما کمک کند و حتما با این صحنه روبرو خواهید شد که برگه های مچاله شده زیادی در کنار شما است چرا که شاید در برخی از جاها از متن خود خوشتان نیامده باشد یا غلط علمی دارید که بعدا افراد میتوانند آن را تو روی شما بزنند پس اگر به این مرحله رسیدید به یکی از موفقیت های خود دست پیدا کرده اید.

تکرار موضوع در نگارش مقاله

مهم توانایی شما در آموزش انجام تحقیق مناسب و نگارش مقاله به قلم خودتان است. نگارش مقاله به منظور پاسخ به سؤالی علمی است نگران تکراری بودن سؤال نباشید. آنچه مهم است استدلال و نتیجه گیری نویسنده و ارائه پاسخ به سؤال است که نباید تکراری باشد. فراموش نکنید یک سؤال می تواند پاسخ خای متعددی داشته باشد.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
نحوه نوشتن مقدمه مقاله

پژوهش های تکراری

در واقع قدم جای نویسنده مقاله گذاشته و مراحل کار را دوباره آموزش انجام دهید. برای شروع نیازی به ذکر جزئیات کامل نیست.جداول و نمودارها را در نهایت کامل خواهید کرد. برای شروع مقاله نویسی می توانید مقاله مورد علاقه خود را بخوانید و همه پژوهش ها را تکرار کنید.برای مثال پرسشنامه های آموزش انجام شده را مجدداً آموزش انجام داده و نتیجه را بر اساس یافته های خود بنویسید.

مقاله نویسان با سابقه

رفع ایراد یکی از مهم ترین مرحله های موفقیت شما است و شاید  مهم ترین آن ها ، مقاله ابتدایی خود را برای بازخوانی و رفع ایراد احتمالی در اختیار دوستان و کسانی که قبلاً مقاله نوشته اند قرار دهید.

 

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
پایان نامه و پروپوزال حقوق ثبت اسناد و املاک

 

 

آسان مقاله بزرگترین سامانه اکسپت مقاله در ایران

ایزی تز بزرگترین مرکز مشاوره انجام رساله دکتری در ایران

پایان نامه من بزرگترین سامانه تخصصی مشاوره پایان نامه

تلفن مشاوره پایان نامه : 09199631325

تلفن مشاوره مقاله : 09353132500

 

 

 

 

نظر (0)

پیام بگذارید

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.