نگارش مقاله در موسسه آسان مقاله

مارس 31, 2021 (0) نظر , , , , , , , , ,

نگارش مقاله در موسسه آسان مقاله

نگارش مقاله در موسسه آسان مقاله

نگارش مقاله در موسسه آسان مقاله :

انواع مختلفی از مقاله ها از جمله اخبار ، ویژگی ها ، پروفایل ها ، مقاله های آموزشی و غیره وجود دارد. در حالی که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند که منحصر به نوع آن هستند ، همه مقالات دارای برخی ویژگی های مشترک هستند.

از شکل دادن و تحقیق در مورد ایده شما گرفته تا نوشتن و ویرایش کار ، نوشتن مقالات می تواند فرصتی را برای شما فراهم کند تا اطلاعات جذاب و مهم را با خوانندگان به اشتراک بگذارید.

1-ایده پردازی در نگارش مقاله

با نوع مقاله ای که می خواهید بنویسید آشنا شوید. همانطور که موضوع و تمرکز خود را می فهمید ، به نوع مقاله ای که با نکاتی که می خواهید منتقل کنید مناسب باشد ، فکر کنید. برخی از انواع مقاله ها برای موضوعات خاص مناسب ترند.

1-خبر:این نوع مقاله حقایقی را در مورد اتفاقی که اخیراً رخ داده یا در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد ارائه می دهد. این معمولا 5 w را پوشش می دهد: چه کسی ، چه چیزی ، کجا ، چه زمانی ، چرا و چگونه. ( who, what, where, when, why and how)
ویژگی: این نوع مقاله ها اطلاعات را به شیوه ای خلاقانه ، توصیفی تر از یک مقاله خبری مستقیم ارائه می دهند. این می تواند مقاله ای در مورد یک شخص ، یک پدیده ، یک مکان یا موضوع دیگر باشد.

2-تحریریه: این مقاله نظرات نویسنده را درباره یک موضوع یا بحث ارائه می دهد. هدف این است که خواننده را ترغیب کند تا به روش خاصی درباره یک موضوع فکر کند.
نحوه انجام: در این مقاله دستورالعمل ها و اطلاعات روشنی در مورد چگونگی انجام برخی وظایف ارائه شده است.
مشخصات: این مقاله با استفاده از اطلاعاتی که نویسنده به طور معمول از طریق مصاحبه ها و تحقیقات پس زمینه جمع آوری می کند ، اطلاعات مربوط به شخص را ارائه می دهد.

دانشجویان برای سفارش انجام مقاله می توانید با موسسه در ارتباط باشید و از تخفیفات موسسه در زمینه نوشتن مقاله بهره مند شوید

سفارش مقاله

2- موضوع خود را طوفان فکری کنید.

لیستی از موضوعات بالقوه تهیه کنید. ممکن است بخواهید در مورد مهاجرت یا غذاهای ارگانیک یا پناهگاه محلی حیوانات خود بنویسید. برای نوشتن مقاله منسجم و در عین حال مختصر ، باید موضوع را محدود کنید.

این به شما چیز خاصی می دهد تا در مورد آن بنویسید ، که مقاله ای با زورتر را ایجاد می کند. این س questionsالات را از خود بپرسید:
چه چیزی شما را در این موضوع مورد علاقه قرار می دهد؟
نکته ای که مردم معمولاً از آن غافل می شوند چیست؟
می خواهید مردم در مورد این موضوع بدانند؟
به عنوان مثال ، اگر می خواهید در مورد کشاورزی ارگانیک بنویسید ، ممکن است با خود بگویید ، “فکر می کنم دانستن برچسب زدن ارگانیک روی بسته های غذایی مهم است. این بسیار گیج کننده است که بدانیم این به چه معنی است. ”

3-چیزی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید.

اطمینان حاصل کنید که این چیزی است که می توانید درباره آن زیاد بنویسید. شما باید به موضوعی که برای نوشتن انتخاب می کنید اهمیت دهید. اشتیاق شما در نوشتن نشان داده می شود و برای خوانندگان بسیار جذاب تر خواهد بود.
هدف شما انتقال اشتیاق کافی است که خوانندگان شما فکر می کنند موضوع در مقاله شما ارزش توجه دارد.

4-تحقیقات مقدماتی را انجام دهید.

اگر به هیچ وجه با موضوع خود آشنا نیستید (برای مثال ، لازم است در یک موضوع خاص برای تکلیف کلاس بنویسید) ، پس باید شروع به انجام تحقیقات مقدماتی کنید.

برخی از کلمات کلیدی را در موتور جستجوی آنلاین وارد کنید. این می تواند شما را به منابعی هدایت کند که درباره موضوع شما می نویسند. این منابع همچنین می توانند ایده ای از رویکردهای مختلف به موضوع ارائه دهند.
تا آنجا که می توانید در مورد موضوع بخوانید. از کتابخانه محلی خود بازدید کنید. برای کسب اطلاعات از کتابها ، مقالات مجلات ، مصاحبه های منتشر شده و ویژگی های آنلاین و همچنین منابع خبری ، وبلاگ ها و پایگاه های اطلاعاتی استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
انجام مقاله isi با بهترین قیمت در ایران

مکان خوبی برای شروع جستجوی داده هایی که به راحتی در اینترنت نمایان نیستند ، فهرست پایگاه داده Gale است که هم در قالب کتاب (در کتابخانه ها موجود است) و هم به صورت آنلاین وجود دارد.

دانشجویان برای سفارش انجام مقاله می توانید با موسسه در ارتباط باشید و از تخفیفات موسسه در زمینه نوشتن مقاله بهره مند شوید

سفارش مقاله

5-یک زاویه منحصر به فرد پیدا کنید.

وقتی در مورد موضوع خود تصمیم گرفتید و آن را به نکته خاصی محدود کردید ، به این فکر کنید که چگونه می توانید این مقاله را برجسته کنید.

اگر در حال نوشتن مقاله ای درباره موضوعی هستید که افراد دیگر نیز در مورد آن می نویسند ، سعی کنید در نحوه برخورد با مطالب بی نظیر باشید. شما باید به مکالمه اضافه کنید ، در کنار آن وجود نداشته باشید.
به عنوان مثال ، برای مبحث غذای ارگانیک ، ممکن است شما روی یک خریدار مواد غذایی تمرکز کنید که از برچسب گذاری مواد غذایی ارگانیک سر در نمی آورد.

از آن حکایت آغازین برای ورود به بحث اصلی خود استفاده کنید ، که به عنوان “نمودار مهره ای” شناخته می شود ، که ایده یا دیدگاه منحصر به فرد شما را خلاصه می کند.

6-استدلال خود را تیز کنید.

در بیشتر مقالات ، نویسنده استدلال می کند. این موضوع اصلی مقاله است. سپس نویسنده برای تأیید این استدلال شواهدی پیدا می کند. برای تهیه یک مقاله با کیفیت ، شما نیاز به یک بحث کیفیت دارید.

بعد از اینکه روی زاویه منحصر به فرد خود قرار گرفتید ، واقعاً می توانید بر روی استدلالی که سعی در ایجاد آن دارید صفر شوید.
به عنوان مثال ، اگر درمورد چگونگی یادگیری یک شخص برای خواندن برچسب های ارگانیک می نویسید ، ممکن است بحث کلی شما این باشد که مردم باید آگاه باشند که بسیاری از شرکت ها از برچسب زدن به مواد آلی سو mis استفاده می کنند. این امر منجر به اقدامات غیر صادقانه در تبلیغات محصول می شود.

موضوع دیگر ممکن است این باشد: مهم است که بدانید چه کسی رسانه های محلی شما را دارد. اگر سازمان های رسانه ای شرکتی صاحب روزنامه محلی شما هستند ،

ممکن است رسانه های ناچیزی از منطقه شما پوشش دهند و اطلاعات زیادی در مورد جامعه خود ندارند.
استدلال خود را با یک جمله بنویسید. آن را در نزدیکی رایانه یا محل تحریر خود ارسال کنید. این کار به شما کمک می کند تا هنگام شروع کار روی مقاله خود متمرکز شوید.

دانشجویان عزیز برای انجام مقاله می توانند با موسسه در ارتباط باشند.

ثبت سفارش نگارش مقاله با 09199631325 برای مشاوره مقاله

شروع نگارش و انجام مقاله

1-مقدمه مقاله خود را بنویسید.

یک پاراگراف مقدماتی جذاب برای قلاب کردن خواننده شما بسیار مهم است. در طی چند جمله اول ، خواننده ارزیابی خواهد کرد که آیا مقاله شما به طور کلی ارزش خواندن دارد یا خیر.

روش های مختلفی برای شروع مقاله وجود دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر است:
حکایت گفتن.
با استفاده از نقل قول از یک موضوع مصاحبه.
شروع با یک آمار.
شروع با حقایق مستقیم داستان.

2-طرح کلی مقاله خود را دنبال کنید.

شما مقاله خود را به صورت رئوس مطالب تهیه کرده اید ، و این به شما کمک می کند تا روی نوشتن مقاله ای محکم و منسجم تمرکز کنید.

این طرح همچنین می تواند به شما کمک کند یادآوری کنید که چگونه جزئیات به یکدیگر متصل می شوند. همچنین به شما یادآوری می شود که چگونه برخی از نقل قول ها از نکات خاصی که بیان می کنید پشتیبانی می کنند.
با این حال انعطاف پذیر باشید. گاهی اوقات هنگام نوشتن ، جریان به گونه ای معنا می یابد که با طرح کلی شما متفاوت باشد.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
انتخاب مجله مناسب جهت چاپ مقاله

اگر به نظر می رسد از این طریق بهتر خوانده می شود ، آماده تغییر جهت قطعه خود باشید.

3-زمینه مناسب مقاله را ارائه دهید.

تصور نکنید خواننده شما به اندازه شما درباره موضوع شما اطلاعات دارد. در مورد انواع اطلاعات پیش زمینه که خواننده شما برای درک موضوع نیاز دارد ، فکر کنید.

بسته به نوع مقاله ، شما می توانید یک پاراگراف با اطلاعات زمینه ای قبل از اقدام به ارائه مدارک اثبات خود ارائه دهید. یا ممکن است شما در این مقاله در این اطلاعات متنی ببافید.

دانشجویان عزیز برای انجام مقاله می توانند با موسسه در ارتباط باشند.

ثبت سفارش نگارش مقاله با 09199631325 برای مشاوره مقاله

4-چگونه انجام را شرح دهید.

از زبان گویا و توصیفی استفاده کنید تا خواننده تصویر خوبی از آنچه در مورد آن می نویسید ارائه دهد. با دقت افعال توصیفی و صفت دقیق را انتخاب کنید.
به عنوان مثال ، ممکن است در مورد اینکه خریدار مواد غذایی با برچسب های مواد غذایی ارگانیک مشکلی دارد ، بنویسید: «چارلی روی شیشه های کره بادام زمینی روی قفسه تمرکز کرد.

به نظر می رسید که کلمات “ارگانیک” و “طبیعی” به سمت او پرتاب می شوند.

هر کوزه چیز دیگری می گفت. احساس کرد که دارند به او فریاد می زنند: «مرا انتخاب کن!» «مرا بخر!» کلمات در مقابل چشمانش شروع به شنا کردند. وی بدون خرید چیزی از راهرو خارج شد. ”

5-ایده مقاله را انتقال دهید.

هر ایده جداگانه را با انتقال پیوند دهید تا مقاله شما به عنوان یک مقاله منسجم خوانده شود. هر پاراگراف جدید را با یک گذار شروع کنید که آن را به پاراگراف قبلی پیوند می دهد.
به عنوان مثال ، از کلمات یا عباراتی مانند “با این حال” استفاده کنید ، “” نکته مهم دیگر… است “، یا” باید بخاطر بسپارید که … ”

6-به سبک ، ساختار و صدا در مقاله توجه کنید.

شما می خواهید با یک سبک ، ساختار و صدا بنویسید که برای نوع مقاله ای که می نویسید منطقی است. مخاطبان خود را ارزیابی کنید تا تعیین کنید بهترین روش برای ارائه اطلاعات خود به آنها چیست.
به عنوان مثال ، یک مقاله در روزنامه نیاز به ارائه اطلاعات در قالب روایت و تقویم زمانی دارد. باید با زبانی در دسترس و سر راست نوشته شود. یک مقاله دانشگاهی با زبان رسمی تر نوشته خواهد شد. مقاله نحوه راهنما ممکن است به زبان غیر رسمی نوشته شود.

هنگام نوشتن مقاله خود ، در ابتدای هر پاراگراف از جمله “لنگر” قوی استفاده کنید تا خواننده خود را به جلو سوق دهد. همچنین طول جملات خود را هم کوتاه و هم طولانی تغییر دهید.

اگر متوجه شوید که تمام جملات شما تقریباً از یک کلمه طول دارند ، به احتمال زیاد خواننده شما را به یک ریتم استاندارد تبدیل کرده و به خواب می برد.

7-نتیجه گیری قانع کننده برای مقاله بنویسید.

مقاله خود را با یک نتیجه گیری پویا بسته بندی کنید. بسته به مقاله شما ، این ممکن است نتیجه ای باشد که خواننده را توانمند می کند. به عنوان مثال ، اگر در حال نوشتن یک نظر درباره برچسب گذاری مواد غذایی هستید ، ممکن است به خوانندگان خود بگویید که چگونه آنها می توانند در مورد برچسب گذاری اطلاعات بیشتری کسب کنند.

اگر در معرفی خود با یک حکایت یا آماری کار را شروع کرده اید ، در مورد نتیجه گیری مجدداً به این نکته فکر کنید.
نتیجه گیری غالباً هنگامی که از یک مثال مختصر و مختصر آخر استفاده می کند ، قوی تر است که خواننده را به سمت بینش های جدید سوق می دهد. نتیجه گیری باید “جلو اندیشی” باشد – خواننده را به سمتی هدایت کنید که “عطش” وی برای دانش را قوی نگه دارد.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
رتبه بندی دانشگاه های جهان در سال 2018

دانشجویان عزیز برای انجام مقاله می توانند با موسسه در ارتباط باشند.

ثبت سفارش نگارش مقاله با 09199631325 برای مشاوره مقاله

8-به افزودن مواد تکمیلی فکر کنید.

شما می توانید با استفاده از گرافیک یا سایر مطالب تکمیلی ، به خواننده خود کمک کنید تا موضوع شما را با وضوح بیشتری درک کند.
به عنوان مثال ، شما می توانید عکس ، نمودار یا اینفوگرافیک را برای نشان دادن برخی از نکات خود اضافه کنید.
همچنین می توانید یک نکته مهم را بیشتر با جعبه نوع نوار کناری برجسته یا توسعه دهید.

این یک مقاله اضافی است که با عمق بیشتری به یک جنبه از موضوع می پردازد. به عنوان مثال ، اگر در مورد جشنواره فیلم شهر خود می نویسید ، ممکن است یک نوشتار نوار کناری داشته باشید که یکی از فیلم ها را برجسته کند.

این نوع نوشتن معمولاً کوتاه است (بسته به محل انتشار ، 50-75 کلمه است).
به یاد داشته باشید ، این مواد مکمل هستند. این بدان معنی است که مقاله شما باید به تنهایی بایستد. نوشته های شما باید بدون کمک نمودار ، عکس یا گرافیک دیگر قابل درک ، شفاف و متمرکز باشد.

ویژگی های زیر ویژگی های یک مقاله علمی را ارائه می دهد:

  1. اغلب ظاهری رسمی با جداول ، نمودارها و نمودارها دارند
  2. همیشه یک پاراگراف خلاصه یا خلاصه بالای متن داشته باشید. ممکن است دارای متدهای روش تعریف باشد
  3. مقالات توسط یک مقام یا متخصص در این زمینه نوشته شده است
  4. این زبان شامل اصطلاحات تخصصی و اصطلاحات اصولی این رشته است
  5. عنوان مجلات علمی اغلب حاوی کلمات “ژورنال” ، “بررسی” ، “بولتن” یا “تحقیق” است
  6. معمولاً تمرکز موضوعی باریک یا خاصی داشته باشید
  7. شامل تحقیقات اصلی ، آزمایش یا مطالعات عمیق در این زمینه است
  8. برای محققان ، اساتید یا دانشجویان این رشته نوشته شده است
  9. اغلب توسط همسالان نویسنده قبل از انتشار بررسی می شود (بازبینی شده یا داوری)

دانشجویان عزیز برای انجام مقاله می توانند با موسسه در ارتباط باشند.

ثبت سفارش نگارش مقاله با 09199631325 برای مشاوره مقاله

10 نکته برای نوشتن و انجام یک مقاله ژورنالی واقعا وحشتناک

در این پست سرگرم کننده اما آموزنده ، ویراستار برت بلوکن برخی از اشتباهات عمده محققان حرفه ای اولیه را هنگام تهیه و ارسال نسخه خطی به یک مجله علمی برجسته می کند.

  1. از مطالعه ادبیات قبلی که در زمینه شما منتشر شده است خودداری کنید
  2. مسیر تنبل را طی کنید و دزدی ادبی کنید
  3. اجزای اصلی مقاله را حذف کنید
  4. به انتشارات قبلی بی احترامی کنید
  5. سهم خود را بیش از حد ارزیابی کنید
  6. اکسل در ابهام و ناسازگاری
  7. ارجاع نادرست عبارات را اعمال کنید
  8. گزاره های ذهنی را بر عبارات عینی ترجیح دهید
  9. کمی به دستور زبان ، هجی ، شکل ها و جداول دقت کنید
  10. نظرات ویرایشگر و بازبینی را نادیده بگیرید

دانشجویان عزیز برای انجام مقاله می توانند با موسسه در ارتباط باشند.

ثبت سفارش نگارش مقاله با 09199631325 برای مشاوره مقاله

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه پایان نامه و مشاوره پایان نامه دکتری و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

مشاوره پایان نامه : 09199631325

مشاوره مقاله : 09353132500

نظر (0)

پیام بگذارید

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.