نوشتن مقاله isi با کمترین هزینه و تضمین صد در صد چاپ در لیست سفید وزارت علوم

مارس 31, 2021 (0) نظر , , , , , , , , ,

نوشتن مقاله isi با کمترین هزینه و تضمین صد در صد چاپ در لیست سفید وزارت علوم

نوشتن مقاله isi با کمترین هزینه و تضمین صد در صد چاپ در لیست سفید وزارت علوم

نوشتن مقاله isi با کمترین هزینه و تضمین صد در صد چاپ در لیست سفید وزارت علوم :

هنگامی که تصمیم می گیرید مقاله isi  برای مجلات دانشگاهی بنویسید ، با یک وظیفه کاملاً رقابتی و چالش برانگیز روبرو هستید زیرا باید تمام قوانین و اصول را در نظر بگیرید تا مقاله ای کامل بنویسید که از رد شدن مصون باشد.

مقالات علمی و تحقیقاتی روشی است برای ارتباط پژوهشگران با هم دیگر در مورد نتایج تحقیقات خود تا بتوانند آن را  به دیگران ارائه دهند. مقالات قالب کلی یکسانی و قسمتهای مجزا دارند که نوع خاصی از اطلاعات را نشان می دهد. تعداد و عناوین بخشها ممکن است در مجلات متفاوت باشد ، اما در بیشتر موارد ، شما باید یک ساختار اساسی را حفظ کنید.

یک مقاله علمی شامل بخشهای زیر است:

عنوان

چکیده

کلید واژه ها

مقدمه

مواد و روش ها

نتایج

بحث

نتیجه

تقدیر و تشکر

منابع

در این مقاله ما به سه قسمت عنوان و چکیده و کلمات کلیدی میپردازیم:

عنوان:

عنوان اولین چیزی است که دیگران را به خواندن مقاله شما جذب می کند. عنوان باید از نظر علمی صحیح باشد و آنچه در تحقیق انجام شده است به درستی ارائه دهد ، زیرا اولین عنصری است که داور مجله یا خواننده می بیند. عنوان باید موضوع اصلی مقاله را خلاصه کرده و جذاب باشد. یک محقق باید از نوشتن عناوین طولانی و استفاده از کلمات اختصاری ناشناخته در عنوان مقاله خودداری کند.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
تقویت رزومه دکترا

چکیده:

یک چکیده خلاصه ای کامل ، اما بسیار مختصر از مقاله در اختیار خواننده قرار می دهد. در این بخش ، محقق باید تحقیقات خود را خلاصه کند در حالی که اهمیت موضوع و نتایج بدست آمده را به طور واضح و روشن در تعداد محدودی از کلمات برجسته کرده است (بسته به نوع مجله ، به عنوان مثال تا 200 کلمه). چکیده مقاله باید به گونه ای باشد که دیگران را به خواندن مقاله شما ترغیب کند. هیچ اطلاعاتی فراتر از اطلاعات استفاده شده در مقاله خود وارد نکنید. یک چکیده معمولاً با صدای منفعل نوشته می شود تا یافته ها را گزارش دهد تا اینکه روی افراد متمرکز شود. به طور کلی هیچ مرجعی داخل ان استفاده نمی شود.

اگر از کلمات اختصاری در چکیده استفاده می کنید ، باید عبارت کامل را در پرانتز بعد از مخفف یا اختصار وارد کنید. معمولاً می توانید از حالت فعلی در چکیده خود استفاده کنید ، اما از افعال زمان گذشته نیز می توانید استفاده کنید. به طور کلی دو نوع چکیده وجود دارد:

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
اصطلاحات رایج در ارسال مقاله

توصیفی: چکیده های توصیفی در زمینه های علوم انسانی و اجتماعی یا روانشناسی مورد استفاده قرار می گیرند و به طور خلاصه تر کار طولانی را شرح می دهند. این نوع چکیده ها در حدود 50 تا 100 کلمه است.

ساختار چکیده توصیفی به طور کلی به شرح زیر است:

مقدمه

هدف

دامنه تحقیق

آموزنده: چکیده های اطلاعاتی معمولاً در مقالات مهندسی ، علوم یا روانشناسی مورد استفاده قرار می گیرند و تمام ادله اصلی و نتایج مهم را ارائه می دهند. این چکیده ها تقریباً شامل 200 کلمه هستند و از بخشهای زیر تشکیل شده اند:

مقدمه

هدف

روش

یافته ها / نتایج

نتیجه

کلید واژه ها:

کلمات کلیدی ترجیحاً باید عباراتی تا 2-4 کلمه باشند که نشان دهند موضوع در مورد چیست و در واقع همان متغیرهای موضوع شما هستند و ارتباط نزدیکی با موضوع شما دارند. با کمک کلمه کلیدی شما ، سایر نویسندگان و محققان می توانند مقاله شما را پیدا کنند.

مقاله isi

برای نوشتن مقاله isi  میتونید از پژوهشگران و مشاورین ما در تمامی رشته ها استفاده کنید. موسسه آسان مقاله با  چندین سال سابقه ی موفق به همت تیمی از نخبگان دانشگاه تهران، شریف و امیرکبیر و علم و صنعت ایران در راستای ارائه ی خدمات آموزشی، پژوهشی، مشاوره ای با افتخار در خدمت شما عزیزان میباشد .

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
چگونه یک مقاله علمی بنویسیم ؟

هم اکنون این موسسه قویترین کادر پژوهشی و متخصصان را در زمینه انجام مقاله isi و نگارش مقاله isi در اختیار دارد که در سه دپارتمان در حال فعالیت و خدمات رسانی به شما می باشند.

دپارتمان گروه علوم انسانی

دپارتمان گروه علوم پایه

دپارتمان گروه فنی مهندسی و هنر

 

ایزی تز برندی متفاوت با خدماتی متمایز در زمینه پایان نامه و مشاوره پایان نامه دکتری و …

با همکاری آسان مقاله برند اول مشاوره مقاله در ایران

مشاوره پایان نامه : 09199631325

مشاوره مقاله : 09353132500

نظر (0)

پیام بگذارید

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.