پروپوزال مهندسی رشته مواد و متالوژی

سپتامبر 09, 2019 (0) نظر

پروپوزال مهندسی رشته مواد و متالوژی | مشاوره مقاله | انجام مقاله | مشاوره مقاله isi | مشاوره مقاله علمی و پژوهشی | مشاوره انجام مقاله

پروپوزال مهندسی رشته مواد و متالوژی

پروپوزال مهندسی رشته مواد و متالوژی

آتش میتواند شروعی بر پیدایش تاریخ رشته متالوژی دانست و شناخت مواد باعث شده است که امروزه به سازه ها در هر هر گرایشی دست پیدا کند . شاید بتوان گفت که امروزه رشته متالوژی فراتر از این حرف هاست پروپوزال ها و مقاله ها در متالوژی مهندسی شده است و با گذشته که با پختن گل و تبدیل آن به آجر و یا ذوب کردن سنگ های آهن و کار های سنتی وفرق دارد و شکل تازه ای به خود گرفته است.

امروزه کارشناسان رشته متالوژی در پین این هستند که دست نیافته ها دست پیدا کنند و موادی راپیدا کنند که با چشم دیده نمیشودند همچنین میخواهند که با ترکیبات مواد ها با هم دیگر موادی بسازند که تابحال به ان دسترسی نداشته اند . از دیگر کاربرد های شناخت مواد و متالوژی در آزمایشگاههای صنعتی و کنترل کیفیت است، آزمایشات مواد شیمیایی در صنایع تسلیحاتی، صنایع سنگ و سرامیک و موارد مشابه نیز به متخصصین و مهندسین مواد و متالوژی نیازمندند.در مشاغل حفر و استخراج معدن اگر شناخت مواد آموزش انجام نشود ممکن است خسارات جبران ناپذیری به کارگران و محیط وارد شود. بخصوص که ایران خاکی غنی از اورانیوم داشته و امکان رسیدن به لایه های حاوی مواد رادیو اکتیو بسیار بالاست، لذا حضور مهندسین مواد و متالوژی بسیار ضروریست تا با آموزش انجام آزمایشات تخصصی، تمهیدات لازم را فراهم آورند.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
ترجمه تخصصی متون روانشناسی | ویژگی های مترجم متون روانشناسی 

بازار کار رشته مهندسی مواد و متالوژی

افراد می توانند با مراجعه به شرکتهای تولیدی چون ذوب فلزات، صنایع فولاد، خطوط تولید محصول، خودروسازی، کاشی و سرامیک ، معادن ، شرکت نفت و… مشغول به کار شوند. کارشناسان دارای مدارک صنعتی هیچگاه بیکار نمی مانند زیرا ایران کشوری صنعتی و رو به پیشرفت است و با توجه به دارا بودن منابع بسیار بالای صنعتی، معدنی و کارخانه های متعدد همیشه جا برای کار هست.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
انجام مقاله ISC کامپیوتر | انجام نگارش پذیرش و چاپ مقاله ISC رشته کامپیوتر

 

 

آسان مقاله بزرگترین سامانه اکسپت مقاله در ایران

ایزی تز بزرگترین مرکز مشاوره انجام رساله دکتری در ایران

پایان نامه من بزرگترین سامانه تخصصی مشاوره پایان نامه

تلفن مشاوره پایان نامه : 09199631325

تلفن مشاوره مقاله : 09353132500

 

 

 

 

نظر (0)

پیام بگذارید

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.