پنج مرحله تا نگارش مقاله ISI

سپتامبر 09, 2019 (0) نظر , , , , , , , , , , , , ,

پنج مرحله تا نگارش مقاله ISI

نگارش مقاله ISI :

مرکز انجام مقاله ISI “اسان مقاله” برای چاپ مقالات ISI گام های زیر را بر می دارد و شما در تمامی مراحل با انجام دهنده مقاله ISI به طور مستقیم و بدون واسطه در ارتباط خواهید بود:

۱- انتخاب موضوع: این مرحله مهمترین بخش مقاله ISI است چرا که داشتن موضوعی بدیع و نو در چاپ مقاله ISI در مجلات معتبر بسیار حائز اهمیت است. هر چه قدر موضوع جذاب تر باشد مقاله ای با ارزشمند تر به دست خواهد آمد که البته امکانات و منابع مورد نیاز موضوع مقاله نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

۲- گردآوری منابع علمی و داده‌ها: در این مرحله پژوهشگران ما با استفاده از مقالات معتبر ISI و مرتبط چاپ شده و همچنین تحقیقات میدانی به گردآوری داده ها و پیشینه پژوهش مورد نیاز برای انجام مقاله می پردازند تا پژوهش به سطحی از پختگی برسد.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
چگونه یک مقاله پژوهشی اصیل بنویسیم؟

۳- شروع نگارش مقاله: پس از جمع آوری محتوای مورد نیاز اکنون زمان آن است تا پژوهشگر با نظر دانشجو شروع به نگارش مقاله ISI نماید. نهایتا خروجی این مرحله متن کامل مقاله ISI خواهد بود که البته نیازمند اصلاحات می باشد.

۴- اصلاحات نهایی مقاله: پس از اتمام فرایند نگارش مقاله ISI برای دانشجو ارسال می گردد تا با نظر اساتید دانشجو و نیز خود دانشجو اصلاحات مورد نیاز انجام گردد.

۵- ارسال برای ترجمه و چاپ در مجله: پس از نگارش مقاله و رفع اصلاحات مربوطه، مقاله برای مترجم ارسال می‌گردد. بدون شک داشتن متنی روان و معتبر در چاپ مقاله ISI بسیار حائز اهمیت است، موضوعی که بدون شک مرکز انجام مقاله “پایان نامه من” آن را تضمین می کند. پس از ترجمه و تائید نهایی مقاله ISI برای مجلات معتبری که از قبل تائیدی آنها از طرف دانشجو اعلام گردیده است ارسال می گردد.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
چه چیز موجب یک ترجمه صحیح می شود؟

 

 

آسان مقاله بزرگترین سامانه اکسپت مقاله در ایران

ایزی تز بزرگترین مرکز مشاوره انجام رساله دکتری در ایران

پایان نامه من بزرگترین سامانه تخصصی مشاوره پایان نامه

تلفن مشاوره پایان نامه : 09199631325

تلفن مشاوره مقاله : 09353132500

 

 

 

 

نظر (0)

پیام بگذارید

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.