چاپ مقاله JCR | چاپ تضمینی مقاله jcr | چاپ مقاله در مجلات jcr

دسامبر 25, 2020 (0) نظر , ,

چاپ مقاله JCR | چاپ تضمینی مقاله jcr | چاپ مقاله در مجلات jcr

چاپ مقاله JCR | چاپ تضمینی مقاله jcr | چاپ مقاله در مجلات jcr

چاپ مقاله JCR | چاپ تضمینی مقاله jcr | چاپ مقاله در مجلات jcr :

اگر در محیط دانشگاه باشید حتما شنیده اید که اساتید و دانشجویان بخصوص در مقطع ارشد و دکتری از نوشتن مقاله و چاپ آن صحبت می کنند. امروزه داشتن مقاله و چاپ آن در مجله ای معتبر جزو دغدغه های دانشجویان شده است و سالانه تعداد زیادی از افراد اقدام به نوشتن مقاله و چاپ آن در مجلات می کنند به نحوی که این موضوع حالت رقابتی هم پیدا کرده است. اما چاپ مقاله در هر مجله ارزش و اعتبار یکسانی را برای فرد به همراه نخواهد داشت. مجلات علمی حال حاضر که اقدام به چاپ مقاله می کنند سطح بندی های مختلفی دارند. در این بین مجلات ISI جزو مجلاتی هستند که اعتبارش در بین محافل علمی بسیار بالاست.

این پایگاه، سالانه لیستی از مجلاتی را که از توری استانداردها و معیارهای بالای این موسسه در داوری هایی سخت گیرانه رد شده اند، معرفی و نمایه می کند. اما خود مجلات ISI نیز درجه بندی دارند. مجلاتی که دارای ضریب تاثیر پذری یا ایمپکت فکتور هستند باز از درجه علمی بالاتری نسبت به سایر ژورنال ها برخوردار هستند و در لیست مجزایی به نام مجلات JCR یا Journal Citation Reports معرفی می شوند. مقالاتی که توانایی این را پیدا می کنند تا در مجلات JCRبا سطح علمی بالا اکسپت و چاپ شوند از تیغ داوری های سخت گیرانه و دقیق علمی عبور می کنند. این مقالات بایستی به دقت تنظیم شوند و از سطح علمی خوبی برخوردار باشند. این نوع مقالات باید اصولی نوشته شده باشند و بهتر است افراد از مشورت و کمک تخصصی در این زمینه بهره ببرند.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
هزینه مقاله isi روانشناسی | هزینه و قیمت اکسپت چاپ نوشتن مقاله isi در رشته روانشناسی

ممکن است این سوال پیش بیاید که این همه سختی و زحمت برای نوشتن و چاپ مقاله JCR چه ارزشی دارد و چه نیازی برای این کار وجود دارد. دلیل آن را برایتان بازتر خواهیم کرد تا به اهمیت این موضوع پی ببرید. .

 اول اینکه شما اگر دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد باشید میزان 1.5 تا 2 نمره از پایان نامه شما به چاپ مقاله در مجلات معتبر اختصاص پیدا کرده است که مشخصا مقاله JCR داشتن مخصوصا اینکه از پایان نامه استخراج شده باشد، امتیاز کاملی را برایتان به همراه خواهد داشت. دوم اینکه اگر دانشجوی مقطع دکتری باشید برای تحول و ارایه تز خود نیازمند داشتن حداقل یک تا دو مقاله معتبر هستید که ترجیحا از شما خواسته می شود که این مقالات دارای ایمپکت فکتور باشند.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
هزینه مقاله isi عمران | هزینه و قیمت اکسپت چاپ نوشتن مقاله isi در رشته عمران

از طرفی دیگر داشتن مقاله JCR می تواند به قوی تر کردن رزومه تحصیلی و کاری شما کمک بزرگی بکند. داشتن مقاله JCR اعتبار علمی زیادی را برای شما در هنگام استخدام در دانشگاه و یا مراکز علمی و کاری به همراه خواهد داشت و اگر متقاضی ادامه تحصیل در کشوری خارجی باشید وجود یک یا چند از نوع مقاله در رزومه تحصیلی می تواند شانس پذیرش و بورسیه شدنتان را در این دانشگاه ها به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

با این موارد که اشاره شد توصیه می گردد که سریعا اقدام به نوشتن مقاله JCR کنید.

مطالب پیشنهادی با استاد علی کیان پور :
نرم افزار ویرایش مقالات انگلیسی

 

 

آسان مقاله بزرگترین سامانه اکسپت مقاله در ایران

ایزی تز بزرگترین مرکز مشاوره انجام رساله دکتری در ایران

پایان نامه من بزرگترین سامانه تخصصی مشاوره پایان نامه

تلفن مشاوره پایان نامه : 09199631325

تلفن مشاوره مقاله : 09353132500

 

 

نظر (0)

پیام بگذارید

error: تلفن های تماس : 09353132500 و 09199631325 می باشد.